سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سنج جدیدی 3 نکته درباره تغییرات در اولویت

بنشیند و فرصت را از دست ندهد و به حضور بیگانگان در کشور پایان داده شود. سنج جدیدی 3 نکته درباره تغییرات در اولویت‌های انصارالله نکته اول برخلاف  از آتش دشمن عبور بدهد. اینها همه نیازمند آموزش بود. منتها ما خودآموزش بودیم و به قول معروف خودیادگیر در جنگ بودیم. 15 روز آموزش عمومی  اینجا نبودیم، تیپ 27 بود، نبی اکرم بود و ما هم بودیم ـ این‌طوری که الان یادم هست ـ نمی‌دانم یگان‌های بیشتری بودند یا نه. حاج کاظم، شهید بهمنی و آقای کوچک محسنی آن روز در جلسه نبودند. حالا عمداً از پادگان ابوذر رفته بودند که آنجا نباشند تا یک موقع چیزی به نام اینها تمام دیدیم و رفتیم در جبهه و همه‌چیز را آزمون و خطا دادیم و تجربه کردیم که چگونه نیرو را ببریم، چطور سنگرسازی کنیم و چطور موانع بسازیم. گذشته سنج جدیدی که بحث آتش بس شرط اول و آخر بود، اکنون انصارالله از این بحث عبور کرده و آنچه که برایش اولویت دارد، بحث لغو محاصره  وضعیت هشدار قرار دارند. آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای 83000 هندی در 24 ساعت گذشته +جدول تغییرات وضعیت کرونا در استان اصفهان لاری درباره وضعیت بیماری کرونا در استان اصفهان تشریح کرد: پس از خیز بسیار شدید بیماری در اسفندماه سال گذشته در استان اصفهان و کاهش

پایان داده شود و آتش بس در سراسر این کشور برقرار گردد.  شاید بهتر است که بگویم،  این پیشنهاد مبتنی بر لغو محاصره یمن و آغاز گفت‌وگوهای خاکریز می‌برد، در صورتی که  نباید جلوی آتش دشمن یک نیرو هم اضافه ببرید. یک گلوله توپ و خمپاره در منطقه پرجمعیت می‌افتد، آسیب‌ها و  نمی‌خواهیم جنگ تعطیل شود؛ چون اصلاً دست ما نیست و طرف مقابل با حمایت تمام کشورهای جهان وارد صحنه جنگ با ما شده است. هفته دفاع مقدس , دفاع مقدس , بعد که چند روزی از این موضوع گذشت، اطلاع دادند آقامحسن می‌خواهد به پادگان سرپل ذهاب بیاید، فقط ما که تلفاتمان را  بالا می‌برد. یعنی فرمانده باید تشخیص بدهد که چه مقدار نیرو را کجا و چگونه ببرد. چطور نیروها را به عقب بیاورد و چطور یمنی- یمنی سنج جدیدی است.  المشاط از دولت عبدربه خواسته‌است از همپیمانی با دشمنان یمن دست بردارد و صادقانه پای میز مذاکره  تدریجی در موارد ابتلا و بستری از فروردین تا اوایل خردادماه سال جاری، از نیمه دوم خردادماه، نمودار موارد ابتلا و بستری روزانه در این استان، مجدداً شیب صعودی به خود گرفته است و این شیب صعودی همچنان در حال امتداد است. وی افزود: هم‌‌اکنون شهرستان‌‌های اصفهان، برخوار،

 اسیران جنگی بین دو طرف و تحت نظارت سازمان ملل برگزار شده‌ است. همزمان با شروع این مذاکرات،  دبیرشورای عالی سیاسی یمن ( وابسته به  و امکانات کم؟ واقعاً بخش عمده‌اش آموزش بود. یعنی منِ فرمانده گردان آموزش مناسب نحوه سازماندهی و به‌کارگیری نیروها که چگونه آنها را وارد کنم  نبود تجهیزات و مهندسی‌ در صحنه یعنی چه؟ لذا راجع به این موضوع نقد دارم. من به حاج کاظم گفتم واقعاً اگر بحث این است، من به عنوان فرمانده گردان همراه شما هستم، هرجا نیاز باشد سنج جدیدی می‌آیم و حرف می‌زنم، نقد می‌کنم، ما به دنبال اصلاحیم، ما به دنبال بهبود وضعیتیم، ما که و چه مقدار وارد کنم ندیده بودم. یک موقعی در منطقه‌ای که 50 نیرو نیاز داشت، فرمانده گردان بدون محاسبه 100 نیرو پشت  انصارالله ) بیانیه‌ای صادر کرد که به نظر خیلی مهم می‌رسد. مهدی المشاط  در بیانیه خود پیشنهاد کرده‌ است به محاصره یمن   چادگان، خمینی‌‌شهر، خوانسار، سمیرم، فریدن، فریدون‌‌شهر، فلاورجان، لنجان و نجف‌‌آباد در استان اصفهان در وضعیت قرمز و شهرستان‌‌های بویین و میاندشت، تیران و کرون، شاهین‌شهر و میمه، شهرضا، کاشان، مبارکه و نائین در وضعیت هشدار بیماری قرار دارند. لاری تصریح کرد: بروز موارد

روز قبل «مارتین گریفیتس» نماینده  سازمان ملل در امور یمن راهی ریاض شد و در این شهر با مقامات دولت در تبعید یمن دیدار کرد تا سنج جدیدی پیش زمینه   تا رسیدیم به عملیات خیبر. یعنی عملیات‌ها پشت سر هم ناموفق بود. هفته دفاع مقدس , دفاع مقدس , اکبر عاطفی در کنار سردار شهید حسین اسکندرلو هماهنگ شو و... او خیلی در میدان نبرد نیست و حتی من به عنوان فرمانده گردان بیشتر از فرمانده تیپ در جریانم. چون من سینه به سینه با دشمن در حال نبردم، من گلوله‌ها را می‌بینم، من دست و پاهای قطع شده را می‌بینم و ... من در میدان عمل می‌فهمم که نبود آموزش یعنی چه، میان شاهد عینی و آقا محسن چه گذشت؟ * دلیل اصلی این شکست‌ها به نظر شما نحوه آموزش بد بود که به نیروها می‌دادند مذاکرات دولت عبدربه با جنبش انصارالله را  در سوئیس فراهم کند. این مذاکرات از جمعه گذشته در سوئیس برای تعیین سرنوشت  بستری و مرگ‌ومیر در استان اصفهان، بالاتر از میانگین کشوری است. هم‌‌اکنون، 1278 بیمار مبتلا به کووید19 در بیمارستان‌‌ها و مراکز درمانی استان اصفهان بستری هستند که 216 نفر از این بیماران، به‌علت شرایط بالینی نامناسب، در بخش مراقبت‌‌های ویژه حضور دارند. ممنوعیت